Monday, February 28, 2011

~ New Mood ~

.: SALAM :.
hi all...........ni la bilik baru saya......comel kan....x taula apa yg comel....hhu....masa ahad smlm, g cari barang2 lain....kabinet, cermin, box letak linge***, makanan, minuman, nth pebende nth lagi....shoping byk2 mcm gaji dh masuk jer....damn.......


ni almari owner.........so x pakai pun almari yg en zoro bg.........koh3....

dh lama x tido atas single bed....jgn terjatuh lak cik halyza.....hehhe....
*bebear yg kuat tidoq.....mencik....


time kasih especially to cik mimah d bomb ngan en zoro saya....tlg psangkan katil sume.....en zoro lagi kelakar, dh mcm maid dah....tlg angkut brg tu mmg 1 hal lah....tlg vacum x boleh blah....lantai, siling, dinding, pintu, sampai ke dalam almari dia vacum....mengalir2 peluh....ni sape yg pompuan nieh....aku dok bergosip ngan mimah....dia yg vacum, wat keje x bnti2....hehhehehe.....bgus2....teruskan amalan mulia anda semua.....(^____________^)
dhla pas tlg aku sume2, en zoro kerja sampai malam......sian dia....luvula....


smlm slain aktiviti membeli belah, ada lagi unplanned nyer aktiviti.....tp esok jela aku citer....=p

till then...........

Dari aku yang lepas makan ayam penyek...........

.: DAA ~~~ :.



9 comments:

eiffel said...

mana kotak lingerin-nyer? lol

l@dylily said...

waaah da se hosemet ngn mim blk eh?? heheh~

haLyZaQiut said...

Eiffel - hahahhahaha...cam harreemm....adala, mana boleh tunjuk kat public...terlalu sexy...(box je pon dh sexy)...hahahhaa...

Laylily - hehe...haah la kikin...nnt leh bukak puasa sama lagi cam haritu...ni buka puasa sunat lak...kih3...

Its Me said...

bilik semakkk gileerr...nie bilik budak perempuan ke lelaki nie???

en s

haLyZaQiut said...

Its Me - haha...semak ke...?? biasala, budak perempuan yg terlebih rajin mmg cmni...hhuu...

Cik FaRiZaM said...

haha! en s ni....rasanya kemas je bilik ni, tp tk tahu la lepas sebulan.....hehe...gurau je ek liza...jgn marah nnti kene jual~

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - hee..en s tu mmg x puas hati kalau ada bilik yg x kemas macam bilik dia...errkk...

tula pasal, nth2 pas sebulan, dah terbalik dh almari owner tu...hhuu

Its Me said...

bilik saya paling kemas hahaha

haLyZaQiut said...

Its Me - yo yo o la incik....gelimat mata ni baca... =p