Thursday, December 23, 2010

~ Suka Duka Diri Ini ~

.: SALAM :.

arghhhhh!!!!!!!!!!!!! lately aku rasa aku byk sgt masalah laahhh......sampai x tau dh apa masalah aku sbnrnya........hari2 aku jadi moody ngan en z....yg en z lak...sabar jela dia melayan karenah sumbing aku niehh.....tiap malam pujuk je aku.....aku pum pang pum pang marah dia....dia diam, senyum je....hntr jugak msg pujuk2, call gak ckp lembut2....aku lak nth nape xde sbb pon aku nk angin je ngan dia....x_x

maybe sbb aku stress pasal duit kot...aku nk citer pjg lebar kat cni pon malas...sbb aku fhm sgt, korg pon msti pernah ada masalah2 cmni....so kalau aku citer pon, xdapat setle gak masalah aku...baik aku citer pasal bnde lain jelaa.....aku nk citer 2 bnde je skrg ni.......

1) adik kesayangan aku si arif tu dapat tukar kos kat uitm dungun......so 27hb ni tarikh dia register kat sana......mmm, aku doakan yg terbaik jela utk dia...mudah2an dia cepat n pandai sesuaikan diri dgn tmpat baru, org baru, kos baru, smua baru lah.....jgn nangis2 tau...maklumlah, itu budak manyak emas punya anak....x pernah jauh ngan org tua....dulu masa kat uitm segamat pon, papa ibu dtg tiap mnggu.....yela, kami tinggal 2 beradik je....mmg manja lah kan masing2.....arip, kakak doakan agar arip dapat buat yg terbaik dalam hidup.....i luv u lahhh....

2) my best buddy, ida dh bersalin baby boy.....ida ni, yg bulan 2 haritu kawin kat klntn...meh baca sini kalau nak ingat....aku gi ngan en z n kathy.....Alhamdulillah, semuanya selamat....nama baby ida Che Danial Aildilhakim B Che Hakimi........dia ada mms gmbr...comel sgt baby danial..tp aku x bawak cable lak nk transfer.....bilalah aunty lyza nk g tgk baby danial ni lahh....x sabau rasanya......hehe...

emm cerita lain xde.....haritu cuma kita org g melepak kat sunway ramai2....jem punyalah x hengat, dgn ada accident nya lagi....mmg terbaeekkk la wokk.........kih3.....





kalau stress2 ni, dapat makan ramai2 cmni mmg best...... ;D


till then.........

Dari aku yang pas makan meehun....

.: DAA ~~~ :.


8 comments:

l@dylily said...

hantu kak limah angkat pis~ hahaha

haLyZaQiut said...

Ladylily - hahhahahhaa....sakan na wafiq.....nsb dia x kata yg pakai baju hijau...kalau x, mmg betul2 kita jadi hantu kak limah nnt...kah3...

hEarTLeSs said...

errr liza, knp mlm td kte mimpi awak&zul pegi buat pre-wedding ngn 1 kapel laen yg tak dpt dikenalpasti? apakah?

haLyZaQiut said...

Heartless - errkk...apakah ziha...gi wat katne..?? broga hill ke..??kih3...
*kita ngan zul pakai baju apa..??lawa x..??hahhaha

Fathiha Zainal said...

Sabo kak liza.. Jgn emo2. Hee~ :D

Adik k liza pndh ke uitm Dungun? Lg la jauh dr umah.. Hehe.. BTW, welkam to TRG adik kak liza.. ;)

haLyZaQiut said...

Fathiha - hhee...dh x emo sbb makan eno...hhuu...

haah, dia pindah sana...nnt ahad ni akk gi la hntr dia...tula pasal, nnt teha tlg tgk2an adik akk tu yer...jgn bg dia makan kopok leko byk sgt....hhee..

hEarTLeSs said...

haha tak igt la tp awak larat ke nak panjat broga hill tu? kang tgh jln ade yg kene dukung lak kih3

haLyZaQiut said...

kih3....tu yg syiok tu, kena dukung...OMG....hahah...panjat tingkat 1 pun mengah, ada hati nk panjat broga....=p