Wednesday, September 1, 2010

~ Tak Boleh Blah... ~

.: SALAM :.

Ok, harini aku nk wat sedikit rungutan di bulan puasa......ya Allah selamatkanlah aku.....dah x leh blah lagi ni......NGANTUK gilerr aku rasa... x leh bukak mata........he** tol laa....nsb la keje aku bertimbun mimbun....disebabkan cuti yg pjg.....kalau keje aku ckit, dah lama aku meniarap atas meja ni tidoq.....huuu....

malam td tido kul 3 lebih je pon......g sahur secara picnic ngan en z di pondok tmn permainan.......koh3....aku & ibu masak n.minyak, rendang ayam....so bg la skit kat housemate ngan en z skit....bg rasa....bak kata org jamah2 manja....makan di bawah bulan purnama secara drama....ok, otak aku sgt mereng ketika ini.......aku rasa mcm amik dad*h pon ada.....Astaghfirullah.......

dah2....sbelum aku mula melalut2 ke laut x tentu pasal...baik aku baca kosmo jap...

till then...

Dari aku yg rasa mcm terkena suntikan pelali....

.: DAA ~~~ :.



4 comments:

K.A.T.H.Y said...

aku pon mengalami nasib yg sama!

kul 9mlm baru smpai rumah.
terus pengsan tanpa tunggu2 lagi.
pukul 2 pagi terjaga, (terus buang mekap dimuka) dan mandi.
kemudian smbung tdo!

sudahnye MENGANTUK! TAK CUKUP TIDO!

haLyZaQiut said...

Kathy - eh apsal lak awk x ckup tido...kan ke awk tido kul 9..pastu bgn kjap je utk mandi...kita ni sampai rmh dari jhr dh kul 12...pastu kul 3.30am cmtu baru tido..tido brp jam jer...T.T

hEarTLeSs said...

oi2 ape gaduh2 ni kte tdo kol 12 lbey sebab takut xkecoh pon (eh ni bkn kecoh ke?) haha

haLyZaQiut said...

Heartless - yg awk ni nape lak ziha...takut sebab ada dgr/nmpk pelik2 ke...errkk....bulan puasa ni ziha...hhu..