Friday, April 30, 2010

~ What the Hal??? ~


.: SALAM :.

Ok, ini post nk lepaskan geram........ko ni kan......eeiii....geramnya aku......aku ckp ngan ko dh sehabis elok je tau...tp ko masih gak x puas hati kan.......perlu ke ckp nk meninggi2 suara ngan aku......aku ke yg wat salah ngan ko?? ohh, aku la kot.....kalau bukan aku xdela ko pon nk angin x tentu pasal je ngan aku kan......but tlonglah ea....be profesional boleh x....ini urusan formal...so ckp cara formal knp...x boleh ke.......rugi pape ke......kdg ko ok tu aku x kisah la sgt....tp bila ko nk kena drh tinggi, gerammnya aku.......ko ada darah tinggi ke...?? kalau ko slalu wat perangai cmni, ada la kot.......bnde simple je...x yah la ko nk macam makan aku....what the hal ko ni ha......gerraamm aku......bukan aku yg nak soh ko wat cmtuu...aku pon wat keje...sama2 la kita wat keje......ko wat keje ko, aku wat keje aku.......pastu, ko dh wat aku cmtu, xde pon 'sorry' dari ko kan....mcm bagus je ea......tp xpelaa...mybe ko mmg x biasa nk ckp sorry...nnt takut ada emas kuar kat mulut kot.......ada aku kisah kalau berlian ponn....


tp xpe, nsb ramai je lagi org yg lebih baik dari ko yg tlg aku harini......weellkk3....padan muka ko.....mengada sgt.....nsb la pakwe aku x dari spesis macam ko....hahahahhaa.....suka hati aku la...blog aku......(+_+)

ok tu je........

p/s : nasib dh nangis byk2 malam td....hilang ckit geram kat ko.....huhhh....

.: DAA ~~~ :.

7 comments:

Zulhairy said...

Pakwe u spesies terancam laaa... HEhe.. Umm da nanes puas2 ea...Nanes kat sape?? :-P

haLyZaQiut said...

Zulhairy - B, patutla makin ckit org perangai mcm u...dah spesis teramcam..ni mesti selalu terpelihara dan dipelihara ni...hehehe..

Nanes kat bantal dan selimut...hhuu...(sambil ckp kat phone..=D)

hEarTLeSs said...

isk3 korg nih hehe liza, sape spesis serigal jadian tu? hehehe

Zulhairy said...

Ala cik ziha, kitaorg mmg suka manja2 begini...HAha.. Dia spesies beowulf tue...

haLyZaQiut said...

Heartless - emm..adalah makhluk Tuhan sorg tuu...xde kat opis kita...hehe..

Zulhairy - Manja itu suweett...=D
wulf wulf wulf...hahaa..

fndrocka said...

no komen

haLyZaQiut said...

Fndrocka - aku nk upah ko blasah mamat ni..hehehe...