Wednesday, December 2, 2009

~ Snap on Raya Haji.... ~

.: SALAM :.

aii....selamat kembali berkerja bagi yang baru memulakan tugas....dan kepada yg x dpt cuti, xpe...diharapkan bersabar...=D

aku smlm dh start kerja dh...seronok betul cuti 4 hari....hilang skit masalah kat kepala...(byk ke masalah aku?)

hhuu...pape jelaa...Hari Jumaat lepas, Hari Raya Haji kan....so, aku just nk share gmbr aku, adik aku Arif, dan mamat mana nth aku terjumpa...hhu..(sorry B)...dgn tajuk kami yg menggila di tasik...huahhaa....





sedapnya ibu masak nasi minyak....nyum3....daging korban tiada nmpk gayanya...hehe...


aku dan adik aku yg slalu org kata muka kami 1 pencetak....yeke....yela kot...dh adik beradik...=D


inilah mangsa korban yg kami x dpt sembelih...kerana telah terlepas dari ikatan....wawawa~~




last2, kami pon mengambil keputusan utk bergambar shj dgn beliau....(mati kalau kena pijak ni)



drumstick dia ni sedap gak wat rendang tok....heee......


ni lagi sekor...mengamuk mencari mangsa.....ish3...ganas sngguh...kami akan hubungi pihak berkuasa secepat mungkin....


tetapi tidak mengapa, kami bersedia berkhidmat utk menjaga keselamatan awam...pasni nk cri pistol betul laa....


tapi x sempat nmpk gayanya, arif sudah di 'ngap' terlebih dahulu.....=(


aku sngguh berani di situ....hanya tersenyum bak seorang perwira.....haha...


tangkap mulut dia....jangan makan arif.....!!!



ok, ini adalah gambar yg tiada kene mngena dgn 2 ekor dinasour di atas.......



eh, tapi mungkinkah mereka ini jelmaan dinasour tuu...??? hmmm....(-_-)



gambar selingan.......^_^


ok, di manakah lokasi tasik ini......? mm, marilah ke Tasik Y Batu Pahat......mcm2 ada....=D


itu shaja utk kali ini, pas g tasik, kami menonton movie....citer apa...??


Senario The Movie Episode 2 - Beach Boys....
(Arif nak sgt tgk...layankan jelaa...)


mmm....boleh la citer ni....sape yg nk tgk citer 'Just 4 Fun'...wat gelak2....light story...leh la tgk....kira pas kuar panggung, xde la gaduh2 x paham citer....hhu...


ok, tu shj utk harini.......


till then......


dari aku yang kelaparan.......


.: DAA :.


4 comments:

_@ZULHAIRY@_ said...

Perjalanan tiga beradik...Hahaha..
Ok x aku gurau....

Siap ada sketsa lak ea...Cumel2.. Nti kita jalan lagi beramai2..Huhu

Lapo gie makan la..Tapi u da makan pun kan tadi..Kenyang lagi...Pegi dgn bf katakan...Hahaha...(jgn mare ea)

Love u syg..:-* :-P

haLyZaQiut said...

hemo3...3 beradik x sedarah sedaging...
hhuu...nnt kita jalan2 lain..tp korg suka buli..jahat..

mmg tgh kenyang lagi ni..jpg lapar la..nk makan u pon boleh..=p

luv u too...=D

Saya Disini said...

hahhaa...kurus kering zul masa nih,,xcukup mkn ke ape?

haLyZaQiut said...

Saya Disini - tula pasal ktini...aduh, gmbr2 ni pon lawak jugak laa...aduh, nk gelak guling2 gak....hahahhaa