Monday, September 28, 2009

~ Raya Edisi haLyZa ~

.: SALAM :.


Selamat Hari Raya yang ke 9 dan selamat bertugas kembali kepada sesiapa yang dh masuk berkerja semula.....


ok, mood masih dalam mood raya....kuih di rumah sewa sperti org mahu meniaga...mungkin bekalan sampai raya haji gamaknya.....siap ada yang bawak bekas2 skali.....mungkin diambil dari ruang tamu....hhu....


apa2 hal pon, raya kali ini mungkin dirasakan lebih meriah kerana papa cuti pada hari raya....selalu papa kerja....jalan pon lebih banyak dan lebih jauh......=)


raya raya juga, kesihatan harus dijaga......jangan ada yg demam2 pula.....
tidak mahu bercerita panjang, layankan saja la sedikit snap shot dari halyza edisi raya........

(^_^)






























ok, itu sahaja untuk kali ini........


till then......


dari aku yang makan twiggies vanila......


.: DAA ~~~ :.



8 comments:

hEarTLeSs said...

ai liza dgn bdn2 skali senget mcm nk thn kencing jek hahahhahahaa gurau jek k....wah3 meriah tol raye ek...ntah2 thn dpn awak brjln lg jauh smpai ke penang kot??? heheheheeee

haLyZaQiut said...

haha....mmg nak terkucil tu...dh kena symptom2...ekekke...

wah3 ziha..meriah ayat ea...
awk tu nanti jgn lupakan org kawan2...yela, tahun depan beraya ber2..hhu...syoknyer...

jauh sgt la penang...=p

fndrocka said...

raya ke 9?kau nak raya sebulan penuh ke..cukuplah tu..pi ganti puasa cepatt!!

sorry off topic..dulu aku tgk gmbr kau aku rasa kau qiut...tapi skrg bila tgk gmbr kau kenapa aku rasa kau seorg budak jahat yg agresif.hahah.

haLyZaQiut said...

fndrocka - alahai..aku nk tulis raya ke 9 pon salah...ko ni saje la nk dengki ngan aku tu..

skrg, aku mmg sudah menjadi jahat dan agresif...aku berguru dengan seseorang di kaki gunung...hhu..

fndrocka said...

kaki gunung? kaki belah kiri ke belah kanan ni...

yelah-yelah..pi lah raya sampai deepavali ikut suka.

nak memetik kata-kata kau...
"siap ada yang bawak bekas2 skali.....mungkin diambil dari ruang tamu..."
=mak aku yang suh bawa bekas2 skali..siap ada reben dan bunga2 lagi,.naik segan aku nak bagi kat kawan aku..tapi kena ikut gak kehendak bonda

haLyZaQiut said...

fndrocka - kaki belah kanan lebih afdhal...=)

hee...ko pon sama ea bawak bekas2 kuih...haha...nasib ko x bawak ngan balang2 kuih sekali...ke ko bawak gak???hhee...

♥M.I.Z.A♥ said...

yeahh..mcm berpantun 32 kerat..
huhu...
raya sebulan..
kne raya puas2..
bru pdn dgn pose sbln..
x gitu..? hehe..

haLyZaQiut said...

miza - haha, tau xpe kan...puasa kan sebulan...errkk...so raya pon kenala sebulan...hhu...
raya raya raya...!!!