Friday, September 4, 2009

~ myB's new look ~


.: SALAM:.

ok, hari ini hari jumaat. hari isnin ni cuti Nuzul Quran....
waahh, syoknyer.....
rasa nk melompat2 kegirangan...

harini sje nak mempamerkan riak-riak keriakan...haha (BM aku dpt brp ni)

ok, my baby myB got its new look on last weekend (29/8/09)
apa yang baru nyer.....
seperti yg diwar2kan sebelum ni la kan , aku mahu mentinted cermin...
ok, selain DARIPADA itu (kata penambahan DARI hanya utk tempat shja), papa juga turut mengofer ku memasang spoiler....
wowowowo......
shukaaa.......shukaaa.....
tq papa, i luv u papa....(so paham2 la kan sape yg bayar...ehhee)
tq jugak ibu....i luv u ibu....
=))

selain DARIPADA itu juga, papa turut menyarankan aku agar menukar spotrim...
akan tetapi, aku masih lagi waras berfikir dan oleh kerana tidak mahu membebankan mereka, aku menolak tawaran itu.......
(aku tidak mahu mnjadi pengikis)
(-_-!)

so, itu je pon nk ckp.......

selamat bercuti kepada mereka yg bercuti isnin nanti...
pertingkatkanlah amal ibadah anda di bulan mulia ini....(nasihat utk aku juga)




oohh, ada papa di dalam kereta.....nmpk spoiler??
lepas aku tinted kete ni, selalu hujan pulak...haha...



ok, inilah dia yg aku mksudkan dgn spoiler kereta....bukan spoiler bajak ya......
xpe, nnt kalau nk tukar spotrim, biarlah guna duit aku lak....haha...
sabar ya en myB yg bertmbah hnsem sedikit....





ittu sahaja dari aku (muka malu harus ditutup) pada hari ini kerana sibuk mahu menayangkan en myB....

en myB ni mcm gila glemer......sama gk mcm tuannya....=p

till then......

dari aku yang mahu ke bank nanti.......

.: DAA ~~~ :.

14 comments:

hEarTLeSs said...

wah encemnyer myB dierrrr hik3

haLyZaQiut said...

mmm....
jgn ckp kuat2...
riak dia nnt...hhu

Katijah said...

ish3...membaziaq je....
tgk aku, nek bas..langsung tak hitam!
hohohohohohoho!!!

p/s : Bibibibibikkk...haha!

lightofgentleness said...

pasni keta awk bley terbang la eh?huhu
comel2..kite mmg berkenan nau dgn myvi..tp apakan daya...hanya mampu BLM..

fndrocka said...

mantap.boleh bikin riak ni.

haLyZaQiut said...

katijah - haha...manade mmbazir...dh de org nk sponsor...pasrah jela..hhuu
nek bas pon ok jer...ada bumbung gk...

lightofgentleness - wahhh, dh bli BLM ke??best3...=))

fnd - pe yg mantap nya...aku xde duit nk makeup lebey2...

Anonymous said...

papa juga turut mengofer ku memasang spoiler....
wowowowo......
shukaaa.......shukaaa.....
tq papa, i luv u papa....(so paham2 la kan sape yg bayar...ehhee)
>> RIAK Giler

(aku tidak mahu mnjadi pengikis)
(-_-!)
>>BERPURA-PURA

lepas aku tinted kete ni, selalu hujan pulak...haha...
>>Allah nak tunjukan umatnya yang RIAK GILER

en myB ni mcm gila glemer......sama gk mcm tuannya....=p
>>SHOW OFF TAK BERTEMPAT..

bukan jealous atau sakit hati tp
semakin jelik dgn sikap awak yg
nak MENUNJUK2 ini...
sedar2 lah wei....

haLyZaQiut said...

anonymous - ok,sy minta maaf byk2 kalau ayat2 sy nmpk mcm sy riak..

tp tiada niat dlm hati pon mahu show off x bertempat..mungkin gurauan sy disalah erti..

tq anonymous.

fndrocka said...

blog adalah tempat penulis berkongsi perasaan suka/duka.kalau orang nak berkongsi nasi tp anda tak mahu, jgn diludahi nasi itu.

sebuah tulisan atau karya ada beribu macam interpretasi. sila memahami bukan mengadili.

masuk tempat orang, bawa otak bukan pisau.

Zulhairy said...

Ya pe yg fendi cakap tue betul..
Jikalau ayatnya begitu, biarkanlah ia...Dah rezekinya and fe'elnya begitu...

Klu awak xpuas hati dan btul2 tidak suka, tampilkan la diri tue... Berani cubalah...Apa salahnya kan..


P/S : jelik dgn org suka yg berhijabkan bayang2 sendri tapi gemar berkata2 di sbaliknya...

hEarTLeSs said...

huh??? sbr yer haLyZaQiut...

haLyZaQiut said...

anonymous - ok, sbnrnya sy rasa awk salah tafsir dgn ayat2 sy...

mungkin awk bca secara kasar tanpa awk sedari yang ayat itu lebih kepada berunsur GURAUAN dan bukannya SERIES..(hidup tak boleh bergerak lurus sahaja)

sy hormati pndangan awk (anonymous), fndrocka dan zulhairy..

kamu bebas berkata apa sahaja.

jika ayat2 sy ada membuatkan kamu atau sesiapa shja tidak puas hati, sy minta maaf byk2..

tp mmg xde niat nak riak atau berlagak...

sila jangan salah intepretasi ayat2 dalam blog sy...

tq...=)

Katijah said...

Liza, u shud put this tagline on ur blog description up there..

"BLOG AKU, SUKA HATI AKU LAH"

haLyZaQiut said...

katijah - hmm...myb u're rite...=)