Tuesday, September 29, 2009

~ Kau Melebih Sangat ~



.: SALAM :.

ok, harini ada sedikit luahan perasaan kepada kamu. kamu kamu kamu...!!! org yang sama..
aku rasa kau melebih sgt la. x gentle lgsung..weekkk.. blah la wehh..baru pkai **** dh sombong.. aku taula member aku salah tp aku x nmpk kat mana rasionalnya ko nk marah sampai cmtu skali.. x perlu rasanya ko nak meninggi2 suara, menengking2 kat dia.. bukan kat dia je. kat kami yg x terlibat ni pon ko nak sapu gak.. ko budget ko lelaki ko hebat sgt ke... mentang2 kt org prmpuan ko leh ketuk leh tindas sesuka hati ko. mcm cipan je perangai ko ni.. meluat lak aku tgk... mana perginya sikap sopan dan hormat menghormati dalam diri ko yg aku percaya ada dlm diri semua org?? pastu ckp putar alam. nth pape. pastu nk kata kawan aku ckp putar belit. abis, ko tu? g amik cermin sana laa wehh....benci lak aku ngan lelaki yg spesis mcm ko ni... ego x bertempat.. lainla member aku langgar kete ko sampai kemek, berbaloi gakla kena marah cmtu...tergilis kaki ko ke...biar padan sikit ngan muka ko...ini aku pon x pasti calar zaman bila, kata member aku lak yg wat...heh...nyampah aku...nth pape je...aku yg pernah org langgar, kira aku kat tmpat ko laa...aku sikit pon x amik kisah...maafkan je...sbb bende kecik je...malas nk pjg2....member aku pon pernah ada org bump kete dia....lagi kemek dari kete ko tuu...xde pon member aku nk bising...mengada2 lak ko ni...sje crik pasal...msti ko ingat kt org student kan...pasal tu sesuka hati ko je...huhh....bnde kecik, setle cara elok laa...x boleh ke? perlu ke nak ckp kete ko tu kete baru...walhal kete member aku lagi baru dari ko...perlu ke paksa2 aku g check blkg kete ko?? what for...?? member aku langgar mana beb?? aduuuuhh....aku skrg sgt emo semasa menulis...maka biarkan saja aku nk mengarut memarahi ko....kalau kau TERbaca blog aku, suka hati ko laa...nsb member aku tu lembut hati, kalau nk dikutkan yg len, mau je kita org marah + tengking ko balik kat ctu...even mmg dh termarah pon ko....weekkk.....laki x rasional....1st time aku jumpa laki mcm ko....bak kata member aku "apala malang nya nasib kita jumpa laki malang cmtuu...".......pigidah....budget bagus...cmne org nk respect ko kalau perangai ko cmtu...kalau 1 hari ko kena balik, aku x taula cmne lak keadaan ko....n kalau lah ada org lain terlanggar kete ko sampai kemek, aku x taula ko nk ngamuk cmne....terus jadi incredible hulk agaknya....aku sgt marah skrg kerana ko marah2....marah2 yang aku nmpak useless....member dah mintak maaf cara baik n nk bayar kalau dia salah....tu je point dia aku nk sebut...x perlu ko marah2 sampai cmtuu...x perlu....x perlu...huhhh....sekian....


kenapa pagi td aku harus terserempak ngan ko????????


itu sahaja mahu beritahu.......

font merah kerana aku bengang....

dari aku yang x mahu jumpa spesis macam ko lagi...

.: DAA ~~~ :.


15 comments:

.:Fathiha Zainal:. said...

Huhu..
Panas! Panas! Panas bangat ni.. Kenapakah? Apakah??
Saba la yea..

haLyZaQiut said...

panas hati mamat tu..
bnde kecik pon nak berapi2...
sabar la nii...(muka series)..
hhu

fndrocka said...

aku dah scan perkataan2 berwarna merah tu, tapi aku amak kesal dan kecewa bila tak jumpa barang sepatah carutan, nanti aku ajar kau penggunaan perkataan dan frasa-frasa carutan yer...

Bangsat laahhh..syial...Babi tol.eh silap..babi dah old-dated

hEarTLeSs said...

fndrocka - ko ni nk ngaja anak org mencarut lak isk3 xbaek taw

haLyZaQiut - sabor la yek...cian korg pg2 lg dah ditindas oleh kaum penindas erkkkk hohohohooooo len kali awk kol je kte biar kte bwk stimroll langgar kasi penyek kete die muahahahaaaa

♥M.I.Z.A♥ said...

mlampaw gila..!!
len kali langgr ksi remuk lg..
bia pdn muka..
bia die meroyan sorg2..

uhh..! senstif dgr kaum sndri dperlaku sebegitu..!!!

l@dylily said...

huh~ pehal mamat **** tu?.. x pueh ati?... ish lyza~ apsal x bg je penampo kt mamat tu?..

isk .. kite yg jd tukang baca pon dah hangin neh..~



*&^%$%^&*!$^%*??.

Zulhairy said...

Gie mati ar laki tuh..Haha..

Sabar k..Jgn la marah2 "sgt panas" sebegini..Takut org tgk...Kang dia xjadik incredible hulk, u lak yg transform dulu...Huhuhu

fndrocka said...

heartless..halyza kalau marah2 tak comel..kalau mencarut comel ar.hahah

aku gurau jer lah..tak baik carut..

haLyZaQiut said...

fndrocka - fndi, aku bukan pe...malas je nk menambah sedikit fasa2 carutan di ctu...yela, hari baik bulan baik ni...=p

heartless - kejadian ni berlaku malam (kat rumah)...hampeh laki tuu...pagi nk g keje tersermpak lak ngan dia...bikin panass...
haha, len kali cnfim kita call awk..hhuu...

miza - laki ni mmg lebih sgt...calar sikit je pun...sikit bebeno..tu pun nth2 mmg dh ada calar tu...sje nk tuduh member akk lak yg wat...geli btol..

ladylily - nk bg penampo??mmg sah2 kat ctu gak kita kena tamparan sulong dia balik...haha...
kin, jgn mencarut di bulan syawal...haha...

zulhairy - xdelaa...tu marah masa tu je...pasni kalau tersermpak ngan dia, mmg sah2 wat x nmpk...malas nk panjang2....(lagipon, bukan i yg langgar dia)

fndrocka - betul2, mencarut dalam hati xpe kot...hahhaa...

Adik Mie said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... gile... 1st time liza marah

haLyZaQiut said...

adik mie - mana ada...aku hari2 marah...aku kan pemarah...ni pon ada rasa2 mcm nk marah lagi ni...=p

fndrocka said...

liza ada byk tanduk...fg

haLyZaQiut said...

manade tanduk...
ko ngat mcm citer jin noty ke..?
(-_-!)

FaRA a.k.a NaNa said...

uhu..saba2..sgt truk la org tu..len kali bgtau kite..leh kite join ziha bawak stimroll langgar keta die.wahahaha!

haLyZaQiut said...

farah - yeah...kaum wanita mmg ganass...huahahha...(ganas tol sahabat2ku ini)