Friday, September 11, 2009

~ Arnab, Kura2, dan Fndrocka ~

.: SALAM :.

"saya menang motto"....
hehehehe...ada mcm iklan x....

ok, harini sy mndapat topup rm10 dari en wan effendi disebabkan jasa yang saya taburkan utk en arnab dan en kura2....=p

haha, x faham...?
xpe, cmni....sy ada sorg kawan yg bernama en effendi...sy kenal beliau ketika sama2 mnuntut di arau...(harini, proper ckit, guna 'saya')...

en effendi telah membuat 1 contest ala2 "sila sambungkan cerita ini tidak melebihi 200 pth perkataan"

click sini, utk lebih faham dan tahu lebih lanjut...

saya turut menyertai contest ini utk memberikan sokongan padu kepada beliau....tidak langsung berfikiran utk menang....kerana idea mereka yang lain sgt kreatif berbanding idea sy yg mcm skema gaban ittuu...

dan pemenang kepada contest ini akhirnya telah ditentukan....

sila click sini utk mengetahuinya....(kalau x nak tau xpe juga)

ok, itu sahaja cerita saya bersama arnab, kura2, en effendi dan participant yang lain...hhu...

trima kasih ya...lain kali boleh wat contest lagi....

skrg, mahu tgk nur kasih...

till then...

dari aku yg gembira kerana cuti raya diluluskan...

.: DAA ~~~ :.


0 comments: