Thursday, July 16, 2009

~ Miss dat thing ~



.: SALAM :.

harini hari kamis....
aku berpuasa lagi....(bukan puasa ganti)

so time lunch dok melepak sje di cni.....kalau x puasa pun melepak gk..hhu
aku skrg jarang gailer makan lunch....

melainkan
-aku di rmh (jhr) - mmg kena makan...giler x makan...ibu masak sedap woo...
-weekend - automatic lapar time tgahri...myb sbb bgn tido lambat...teettt...
-lapar tahap kebuluran kalau x makan (xde spesifik hari)...
-ada org belanja...

ya, sperti semalam....
my big boss telah membuat open table di 'Sari Ratu Nasi Padang', area KJ....
so, agk rugi la di ctu kalau x join kan...

mmm, dgn menjemput beberapa lagi staff **, so menjadikan kami hampir 16 org kot...nthla...
x kira lak semalam...
mcm2 lauk ada....
antaranya ayam rempah,sambal udang,ikan x tau nama masak pe nth,kari daging,daging bakar,kerabu,dll...
mm...thanx doc....thanx....

tp bukan ni sbnrnya aku nk taip harini....
sbb kalau korg baca tjuk entry kali ni pun, pasti korg tau aku sudah jauh tersasar...
eheh...

xde, td tetiba aku mcm teringat byk bnde...

i miss my past...
i miss my gud old days...
i miss my memories...
n i miss my props....

skrg ni, aku mcm ter RINDU kat barang2 yang i used to have n used such as :

-my nokia 2100-ya, kenangan bersama si A...
-my samsung E330C -ya, kenangan bersama si B...
-my purple basikal- sgt berjasa walaupun selalu wat hal...aiihh
-my bodyglove beg (kaler biru kuning)- time ronggeng2 sek men
-my converse beg (kaler putih)- time kat u...hhu...3 tahun aku pakai beg yg sama...loyal giler...
-my gaun (ade red chilli kat leher)- rasa mcm sgt comel waktu ittu...
-my kartun pyjama- kartun rebit sgt qiut pada pyjama kaler owen...
-baju kaler merah de tulisan ROCKY- oh, bju ini sudah di RAMPOK!!! sgt marah....
-my shoe kaler biru- kasut yg mmbuatkan aku kuat berjalan2...haha....
-eh macam2 la lagi....sampai x tertulis....-



mmm...tu baru ckit la...
tp aku x brp ingat la barang2 aku time sek rendah...
adakah aku sudah hilang ingatan...?

ohh,mstila bukan kan...
ini kerana time sek rendah sudah lama berlalu..
atau adakah aku tidak mempunyai barang2 sndiri waktu itu...?
oohh, mustahil pula....



eh k la...

mahu ke toilet pula...kerana sgt sejuk skrg...

till then....

dari aku yg memakai baju bercorak batik....

.: DAA ~~~ :.

0 comments: