Thursday, July 9, 2009

~ Me Up Again ~


.: SALAM :.

hari ini nampaknya mood halyza kembali stabil dan pulih seperti sedia kala....

biasala mood pompuan ni kadang2 swing ckit....
(^_^)

mmm....
tu pun setelah diberi 'taklimat ringkas' malam td....

so mood dh kmbali normal....
ehhehehe.....

harini aku g keje ngan bersemngat gak tp ngntuk tu masih ada...
hahaa....

tp belah pagi ni....
system down.....
server down......
database down....
aku pulak mestila UP (kegirangan)....

cmne nth nk wat kerja...
so, terpaksala aku berehat seketika walaupun kerja ada....
nk wat cmne,nk access db x bleh....

so, paksa rela la ni rehat kejap...
kui3....
ye ye jelah aku ni...
padahal riang ria nestle cornflakes....

xdela...ni time lunch...
so, oleh sebab aku berpuasa pada hari ni...
tidak boleh makan lagi kerana kejap lagi berkumandang azan zuhur ya...
bukan azan maghrib....
maka jgn tersilap pula...
O_o

so, aku melepak jela berdua-duan dgn si tuutt nii...
x boleh disebutkan namanya kerana dia pemalu...

hana ni gi makan lak....
tp xpe, JAIS x dtg wat kacau kat cni...
hahaha....
*sorry dear....termiang pula...

eh ok la....

aku nk g consult member aku yg dlm kesedihan nii....

maklumla...part time motivator....

sape de masalah silalah berkongsi dgn sy ya....

im a good listener....(i guess)

*masalah sndiri pon lintang pukang...*

ok

till then......

dari aku yang mengantuk......

.: DAA ~~~ :.

4 comments:

FaRA a.k.a NaNa said...

he..kamu mmg sgt berbakat jd motivator..thanks eh liza..thanks sgt..terima kasih sbb doakan die..

haLyZaQiut said...

hhehe...

kan dh kata dah...
mmg berbakat...(sory, terRIAK pula)..
xdela nana...
kita tlg sekadar yg mampu..
welcome babeh...
dont sedey2 sgt k...

Unknown said...

mmg liza ni brbakat jd motivator...ptt awak apply kaunseling eheheheee so sape2 ade mslh blh la hubungi cik liza di talian toooott toottt toooottt eh engage plak tgh dgr taklimat la tu ekekekekekkk

haLyZaQiut said...

heartless - ahahhaha...
kurg asam ea ziha...
taklimat tu ada bila nk g camping jer...
special case...
lain hari x de...
(^_^)