Wednesday, July 22, 2009

~ I wish I could eat ..... ~



.: SALAM :.

Di kala kesejukan yang melanda ni, tetiba aku mengidam byk jenis makanan.....

I wish i could eat..............




Yes!!!! nasib baik dapat makan td kat Faresh Maju.....makan roti telo ngan teh tarik.....
so, dh x mngidam lg....




dengar mimah ckp pasal sotong semalam, tetiba alangkah indahnya dunia kalau dpt makan sambal sotong....
yang pedas2 ckit....
ohh, tidak....
meleleh lak air **** kang....




ok, dalam banyak2 ikan sy suka makan ikan keli, ikan siakap, ikan bawal, dan ikan2 yang hidup di laut mahupun di sungai atau tasik....
tp skrg ni sy terfikir kalaulah dapt makan ikan keli masak lemak cili api.....
huhhh, tentu BERAPI....




seterusnya, kalau lah sy dapt makan roti bakar di stesen keretapi kluang (pior kat kluang), bukan kat KLUANG STATION nyer kopitiam tu yer...
alangkah WORLD nya hidup...
hhuu




Ini adalah gambar kastad jagung / puding jagung........
lagi sedap kalau dpt makan kastad koktel......
fuuuhhh, ibu.....
i want this!!!!!!!!!!!!!!






Ini adalah gmbr strawberry float.......
oohh, sudah lama sy x minum air ni...sungguh menggiurkan bukan gambr di atas.....
sy sgt tensen bila sy mengidam......
ehehhe....
hyperbola sngguh....



ok, itu adalah antara FOOD wishlist sy.....

sumber gambar : INTERNET

anda semua jgn 'terliur' ya....

ok, sy mahu pergi pasar malam....

till then........

dari aku yang mahu beli makan malam.......

.: DAA ~~~ :.


10 comments:

Katijah said...

masak la syg....

Zulhairy said...

Hurm sedap pe roti kat kluang station...Wahh sedap plak roti bakar dier...Hurr

FaRA a.k.a NaNa said...

uhu..awat kamu liza?haha..ari tu balik igt nk g mkn roti bakar tu..tp kan...dh tutup lak..zzz...haha..:P

haLyZaQiut said...

katy - oklah, pasni akan masak...eheh...


zulhairy - yelah, sy mahu makan yg piornya di stesen keretapi kluang..
kalau kat KLUANG STATION tu dh x pior...
nmpk sedap kan gmbr tuu...
O_o


fara aka nana - oohh nana, sngguh syg kerna dh tutup...tp x mengapa, rmh kamu jalan kaki sudah sampai..haha

hEarTLeSs said...

wahhhhhh sy sungguh lapar kala ini...kurang asam kamu liza heheheh

haLyZaQiut said...

heartless - kamu harus menahan godaan dari skrg..
sudah hampir bulan puasa...
hee...

FaRA a.k.a NaNa said...

tu la psl ziha..die wat org lapa..

haLyZaQiut said...

fara aka nana - alah, lapar g mamam sana...
soh lin masak pe yg dia dh blaja tu...
hahaha

hEarTLeSs said...

hah lin blaja masak??? cayalahhhh blajo ngn bakal mak mertua ke? ehehheeeee

haLyZaQiut said...

heartless - hahaha, teettt...lin skrg terer dah...