Wednesday, May 13, 2009

~ Suka VS Gementar ~



.: SALAM :.

1) ahahahhahahaha............

bila begini = SUKA

sebab :

tadi papa call, kata kalau xde hal, papa, ibu ngan arip nak dtg shah alam...
huhhhu...
terasa sperti aku ni budak asrama lak...
parent dtg nak bawak outing...
ngeh3...
tp papa x janji la..
papa kata kalau xde hal...(papa cuti sebulan sebab petronas wat renovation)
so, manfaatkan la cuti paksa yg diberi...
padahal next week aku nak balik gak sebab de INTERVIEW.....
tapi papa kata xpe je...
x kisah pon...
(^_^)


pedia?????


INTERVIEW???

2) takutnyerrrrrrrrrrrrr..............

bila begini = gementar

sebab :

25hb May ni aku de inteview utk DPLI kat UTHM......
tetiba jadi gementar ni sebab tadi berborak2 dgn kawan aku....
tentang pengalaman rakan2 nya yg dh pnh lalui....
mmg MENYERAMKAN....
psiko semacam panel2 tuu...
tp x taula kan...
myb tu panel dia...
panel aku OK ke......hahaha (really hope so)
xpe2, still in progress my preparation...
alah, g jela..
gain experience......
nothing to lose rite......


maka oleh sebab itu entry kali ini berjudul sedemikian.......

harup maklum.......

papehal pon, wish me LUCK k.......(lambat lagi pon)..... O_o

till then....


.: DAA ~~~ :.

0 comments: