Monday, May 11, 2009

~ Selamat Hari Ibu ~


.: SALAM :.


Walaupun terlewat 1 hari, kerana Hari Ibu semalam (10 May ), sy nak jugak mengambil kesempatan ini utk mengucapkan




Buat IBU saya yang tercinta, Pn MAHLEHA BINTI JAILAN yang berada di rumah...hhuu...





Dan juga untuk semua IBU yang berada di dunia....


IBU, LYZA SAYANG SANGAT KAT IBU....


I LUV U....

THANKS A LOT FOR EVERY SINGLE THING...

THANKS...THANKS...THANKS...


U'RE MY EVERYTHING IBU...




Lots Of LUV












Your Beloved Daughter


4 comments:

fndrocka said...

MAKCIK..mesti susah kan nak besarkan liza..sampai skrg dia kecik je tak besar2..

haLyZaQiut said...

haha...
mstila senang nk besarkan aku...

dgr kata, x melawan, bersopan santun, tinggi budi pekerti, dan yang sewaktu dgnnya...
(^_^)

fndrocka said...

iyeyee ja...

makcik kalau dah mls sgt nak jaga halyza ni...kahwinkan aje die..die pun mahu kahwin tu..kih3

haLyZaQiut said...

huh...ada pulak...
mak aku x pnh letih menjaga aku tau...
hhii..
ye ye o je aku nii...