Monday, March 9, 2009

~ Salam Maulidur Rasul ~


.: SALAM :.

1st of all, harini tanggal 12 Rabiul Awal merupakan hari keputeraan Rasul kita, Nabi Muhammad S.A.W..

dan hari ini juga merupakan tahun ke 9 aruah abang ku pergi meninggalkan kami...
so sad....x sangka dh 9 tahun...terasa begitu pantas masa berlalu....
masa aruah abg ku meninggal aku berumur 14 tahun ketika itu...form 2...
tp setiap detik yg berlaku pada hari tersebut masih segar dalam ingatan...
Allah lebih menyayangi abangku...
Moga roh nya ditempatkan di kalangan org yg beriman...
Amin....~~

sepanjang cuti semalam xde g memana....
melepak kat rumah bersendirian....
zaety balik srmbn...
mimah balik tampin....
biah kuar ngan kerp...

so aku just spend time tgk tv kat rumah...
buat jemput2...hhee...
bosan jugak tapi masa berlalu dgn pantas...

masa hari sabtu...
aku makan di sek 7...
pastu melepak kat giant 13...
pastu melepak kat xtreme park...
pastu layan ABC eskrem kat sek 2...
hhu....

kenyang gilerr 1 hari...
asyik makan eskrem jer....
mcm nk termuntah pon ada...
pastu layan kueyteow ladna kat batu 3....
huhh...

gilerr r...
baru timbang td 42 kg...
sah2 skrg dh naik 3 4 kilo lagi...hhuu...
eh kira turun gak r badan...
time dlu2 masa sek men...
seingat aku berat aku dlm 46.5 kg...
haha....
yela,kat asrama...
makan 6 kali sehari....mana nk cri beb...


mmm, esk keje....
adehhh...cam terasa kemalasan d ctu...

eh k la...
ada hal ckit....
till then....












. : DAA ~~~ :.








5 comments:

Anonymous said...

42kg?ringan nian! tolak baju dan aksesori entah2 tggal 30kg ja..buleh lipat simpan dlm laci..save minyak kereta.

_@ZULHAIRY@_ said...

Laaa singgah kat xtreme park tgkp gambo je...Layan la wall climbing 1 round...Hehe

haLyZaQiut said...

fndi...amboii, berat nya baju aku sampai 12 kg..
manade ringan...ok what..?
nnt aku makan lg byk2...hhu

zul - ala, ape barang layan wall climbing...kami melepak d ctu sbb nak usha org..hhaa..
lgpon puas dh naik masa zaman sek2 dlu... =p

Anonymous said...

kawan aku (perempuan) suka gi situ sebab nak ushar lelaki hot..

moral of the story : prempuan dah maju

haLyZaQiut said...

haha...usha jgn x usha...
x rugi pape ponn...
hehe