Sunday, March 15, 2009

~ Coretan Malam Hari~

.: SALAM :.

jam sudah mnunjukkan ke angka 11.41pm...wah3, nmpknya dh agak malam nii...
kene tido...
esk keje....
baby yg sihat memerlukan tido yg ckup...hehe...
td balik dri tesco...
g makan dinner+ sahur + lunch + breakfast = pakej skali....
patutla slim...kah3...

sje update blog jap...
sbbnya kalau dh lama x update, nnt malas tu mnjadi2 hingga bersawang2 blog tu ha...
so, memaksa diri utk menulis skjap...

td seharian x wat pape kat rumh...
wat bnde2 yg normal laa...
kalau kata x wat pape mcm mmbohong lak...
xkan dok sje2 mcm patung.....
melepak dan berehat d rmh kerana semalam telah puas keluar seharian bersama rakan2 ku....

semalam aku telah melanggar norma2 masyarakat dgn keluar serentak bersama 4 lelaki...
haha...
nk terbalik dh dunia ni...
habis aku dibuli...
atau aku kah yg membuli...??
kerana aku tidak mahu membayar minuman2 ku....
hehe....
pdan muka korang....

tp jgn salah paham...mereka bukanla pakwe2 ku atau sparepart / sparetyre /etc...
mereka semua rakan seperjuanganku ketika berada di uitm dlu...

aku telah meneman mereka bershoping tilam di puchong...
dan berjalan2 d uptown damansara....
kemudian melepak di shah alam sehingga malam....

huhh, x leh jadi nii....aku telah mengambil keputusan meninggalkan mereka di kedai makan kerana hari hampir tgh malam...
maka aku harus pulang...haha...budget bgus...
padahal malas nk layan dia org tgk bola...
liverpool VS MU...
apa da kalah MU...huhh...
dia org tu sgt emo menonton....
sehingga mmbuat ku bosan...

eh lupa lak nk ckp....aku sbnrnya lepak ngan dia org sbb salah seorang tu nk pindah dri shah alam ke puchong...
so dia mintak tlong aku hntrkan brg2 dia g puchong...
yela, dgn ayat ringkas sbb aku de transport laa...

so, ape lagi jumpa la kawan2 yg len...
lama x lepak sama....

emm....tu jela xtvt aku pada hujung minggu ni...
next week x tau lg...
myb dok rumah setelah kehabisan duit...
hahaha...

yg pasti aku nk puasa la minggu nii....
nk tunaikan mana yg patut ditunaikan....
=p


k laa...

dh nk tido dlu nii...

.: DAA ~~~ :.




2 comments:

bongek de' villa said...

best player 2009! hehehe ;-p

haLyZaQiut said...

ahahhaha....
x leh blah la weh title tuu...
ini semua adalah 1 kesilapan..
ohh tidaakk...
hhee