Friday, February 20, 2009

~ YE YE ~

.: SALAM :.

yeye...ptg ni nak balik jhr....
plan nk balik keje awal ckit laa...
sbb x nak la malam baru bertolak...
penat woo....

xpela kalau sehari je x jadi pekerja contoh...ape de hal...
huhhu...


dhla esok pagi2 dh nk kene turun JB....apehal la dia wat exam SPA tu kat JB...
cuba wat kat batu pahat....lepak ckit....leh breakfast2 ke....hehe....

mm...xpela...dpt gk jalan2....jauh perjalanan luas pemandangan...
adakah aku sudah prepare..??
wah3...
soalan cepu cemas....adala ckit2....curik2 masa kat opis ni study...
tp kalau nk dibandingkan ilmu aku dgn budak2 yg mmg qualified dlm bidang ni bagai langit dan bumi la....

student2 hub antarabangsa ke, managment ke, sejarah ke, mass comm ke, ape2 jela yg ke arah non-science nya subjek....

aku kalau tanya pasal command sql ke, leh la bantai gak... ini kalau ditanya Perkara 43 dalam Perlembagaan Persekutuan Malaysia....
haha..... nganga jela...

yg aku tau anggota kabinet dipilih dari majlis parlimen ( Dewan Rakyat / Dewan Negara ) berlunaskan kepada Perkara 43 tuu....
ahaha....

xpela, g jela esok..... mana ke tau sape yg markah plg rendah lak yg dapat....haha...
sbb dh rmai sgt org yg markah tinggi...
anything can happen.... (cam x logik lak tafsiran aku nii)

papehal pon, keterujaan aku utk berjumpa ibu,papa, arif lebih mmbuak2 dari nk amik exam ni..(^_^)

k la....lunch hour is coming....so, got to go....

WISH ME LUCK...

c u next time...

.: DAA ~~~ :.


0 comments: