Tuesday, February 17, 2009

~ Aku dan En Ngantuk ~

.: SALAM :.

nape la sejak 2 menjak ni belah petang je ngantuk yg menjadi2 ni....??

perasaan ngantuk yg sangat meluap2 dan tidak terkawal hingga tidak tahu bagaimana utk di atasi..


mungkin kerana :

1. kerja yg tidak berapa menggunung sejak 2 mnjak ini.
2. zety yang telah beralih tempat menyebabkan ku keseorangan di sini...kerana partner ku slalu dtg lmbt...sperti boss pula....dtg belah petang je...eheh....
3. makan terlalu kenyang.....(tp dlu pon sama je quantity makanan yg masuk ke dlm perut)
4. tiada Supplement yang mmbantu kerana mentos ku sudah hbs (asyik lupa je nak beli)....
5. tido lewat....??? (lagi x boleh pakai kerana aku tido slalu b4 kul 12am)
6. penat.....?? (mmm, x taula...tp rsanya tido mlm dh mmbolehkan aku utk recover)
7. x ber ym.... (sama je...dlu pon x men ym gk)
8.
9.
10. nanti la aku jalankan investigation dan research yg selanjutnya...


maka utk menghilangkan kebosanan dan ngntuk yg mengada2...
aku dgn rajinnya telah study ckit2 hal ehwal negara dan semasa utk mmpersiapkan diri bg mnghadapi exam PTD (Tadbid Diplomatik)

uhhh, semakin byk ku study.......semakin byk ku x tau....
ya Allah, tolong....!!!
antara yg aku dh study ckit2....

sperti : -

1. Kronologi kemerdekaan.
2. Suruhanjaya Reid.
3. Sukan2 di dunia ni.
4. Perlantikan Yang Di Pertuan Agong dan Perdana Menteri.
5. Dasar2 Kerajaan.
6. RMK -9.
7. etc......

ni baru 0.00001 % ....
byk lagi yg x tau....
hhuu....

tawakal jela....haha.....(kurg asam ayat...usaha seciput, tawakal je memanjang )


k la...

ngantuk dh hilang.....

leh sambung wat keje....

.: DAA ~~~ :.

0 comments: